hijklm.

Jag brukar inte titta så mycket på tv. ! Mest bara filmer, dvd alltså, ja och såklart criminal minds, och nyheter. Iaf, jag kollade på "så mycket bättre", bara för att Ola salo var med, och att det var hans dag. Synd att Carola var med, jag gillar verkligen inte henne. Iaf, kom att tänka på första gången jag träffade Ola, sen andra gången, sen tredje, sen fjärde osv. Minns speciellt efterfesten efter efterfesten på rockbjörnen, och turnén i Tyskland, när SPF var förband till The ark. Många fina minnen, roliga, konstiga, härliga, överdrivet roliga osv, och jepson som vill gå in på toan backstage och hångla, jag sa nej. Minns året när tusmanin kom in över Thailand, så var det en kväll/ afton i sthlm, när flera olika artister spelade gratis och man fick skicka gåvor, skänka pengar osv, så spelade The ark, det var så vackert, Ola sjöng "there is no end" akustiskt, med en hel kör bakom sig. Han är verkligen en trevlig person, hel mysig :) Fan jag har inte sovit någonting på två dar snart, typ 8 timmar kanske. Fan. Jag är så rädd att få anfall. måste få nytt recept på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0