NADA.

Idag fick jag akupunktur. I öronen. Kallas NADA, National Acupuncture Detoxification Association. Ursprungligen från Hongkong. Från början användes det vid avgiftning och behandling av olika droger. Nu funkar det oxå som andra olika slags behandlingar oxå. Bla, lugnande, panikslagen minskar, man blir avslappnad, humöret stabiliseras, påverkar skett, leder, hår, tänder, stärker olika organ osv, osv. känner mig väldigt tung, och trött. Lugn. låter löjligt, men det "öppnade" några av mina sinnen. Kände att det hjälpte. Får se om det känns lika nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Syster

Spännande. Jag tror att jag tror på det där men det är läskigt med nålar.

2014-10-08 @ 19:09:46
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0