pumpor osv.

Igår var jag und SiS på ett litet "snabb-besök" hos morfar&mormor och hos Pappa&farmor. Vi bestämde oss för att styra ljung, och silver-ek. Så det blir höst fint. (Känns/tror jag skrivit detta förr),. Jag sa hej till Elin♥ oxå. Vi var förbi hos Jimmy oxå, jag hade ju sagt han skulle få en av mammas odlade pumpor, jimmy om någon är expert på halloween firande, och passande skräckfilmer, önskar jag fick vara med på hans & hans kusiners halloween kväll. Jag har börjat fatta och reagera mer när jag får "korta" anfall. Det kan vara någon sekund, nån minut, eller bara att jag blir frånvarande. Visste inte att det berodde pga. Min epilepsi, trodde jag var störd på riktigt. läs denna bok! Jag har sagt det förut, men läs för Fan, och lär!
Och sanna bergens och Erika Rosengren, ni borde läsa boken noga, så fattar ni varför jag blir konstig, frånvarande osv. Ibland, ist för att sprida skit och snacka att jag tar droger. Jag är ledsen och besviken på er, sen flera år sedan, dig oxå Agnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0