Sömnlös. Åter igen.

Har försökt somna flera ggr, till yoga, lugn musik, bröderna lejonhjärtas filmmusik osv, men nej, ligger bara vaken och tänker att jag inte kan vara klar till, imorgon. tänk om jag missar tiden. ? Beror mkt på att det hände en grej igår innan gylle, som ligger och gnager i mig hela tiden, jag mår illa, gråter, och känner mig jätte dum och elak, jag har aldrig velat såra någon. Förlåt Ingegerd. Jag ska aldrig mer prata. Om och när jag såg någon blev retad eller illa behandlad, har jag alltid gått imellan, jag har själv fått tagit emot spottloskor, och "hån- ord", minns när alla retade mig för jag inte kunde säga r. Jag läspar. Jag och två till var klassens "apor". Lärarna såg mellan fingrarna, fast jag sa till dom. Ich und k und J, blev klassernas favoriter att hacka på. I lågstadiet. Folk förtränger och glömmer, men inte jag. Aldrig. aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0