trött.

Jag hör inte när min klocka ringer på morgonen, hade ställt två klockor på 4 olika tider, så jag visste säkert att jag skulle vakna i tid, ifall jag somnade om, så skulle jag höra nästa, men icke. vaknade 8 min innan bussen skulle gå från stan, jag visste jag aldrig skulle hinna, så jag slängde på mig kläderna halvårs ner för alla trappor, drack kaffe när jag cyklade så fort jag kunde i motvind, nästan 9 km till gylle. jag hann, kom 5 min sent bara. Fick två nya mediciner utskrivna. (Hatar) . Jag hörde knappt vad läkaren sa, hon bröt på polska, blandat med skånska, hade skäggstråna, och kala hårfläckar. Hon frågade om jag tyckte om att vara så smal, om jag trivdes med det. "Du har ju ingen mage och inga ben". Trodde hon skulle hjälpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0