wierd. :/

Jag frös värsta mkt, så tänkte hoppa in i duschen, brukar inte rysa, men kan göra det efter ett anfall, eller så kallsvettas jag, och vill ta en iskall dusch. Hursomhelst, jag hörde ljud, konstiga utanför dörren, hade hört det flera ggr, så kollar jag i "titt-ögat", då sitter det en kille i trappen, typ som han blivit utslängd, han satt där flera timmar, jag vågade inte gå ut och fråga vad som hänt, för sist jag gjorde det, blev jag bara utnyttjad. Trodde först det var " stalkern, som är efter mig. Han som fått för sig att jag är hans livs kärlek, tur att det inte var han. Är trött på hanns ständigt jobbiga sms och samtal. Jag måste flytta, vill få en adress ingen vet om. Dagens ilandsproblem. Över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0