banan eller melon?

Tänk att dom bara har äckliga smaker hos tandläkaren. Fy vilken äckel smak jag har i munnen. hann inte göra någon "riktig" undersökning, hade med en massa papper som varken jag eller tandhygienisten fattade, så fick ny tid, men hon kollade lite snabbt i mun, jag har väldigt bra och vårdade tänder, blir förvånad, pga hur jag har det och lever. Har alltid haft gropiga tänder och lite emalj, tror det beror på att jag föddes nästan 4 månader förtidigt. Dom har sagt det själv. Längtar INTE till nästa gång. Gillar inte tandläkare. hursomhelst, fick lite tips hur jag kan ta hand om mina tänder, ännu bättre, pga. Min sjukdom. fick en fin hälsning på posten ;
Önskar jag oxå fått se den berömda katedralen i palma, där spelades det ju in en del scener från filmen;"Jönsson ligan på mallorca" dm filmerna är ju några av mina favoriter! :) nej, nu måste jag posta ett brev, innan lådan "stängs/ töms".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0