drygt.

Känns lite dubbelmoral med nya epilepsi medicinbiverkningarna, än så länge har jag inte fått något anfall, men känner av a lot off all biverkningarna. Bara dom makes me to a devil. Flera av dem får mig verka som om jag är drogpåverkad, så fuck you, som sagt upp kontakten, dvs alla, som trott att jag har tagit droger. Dvs alla. Bla., får jag dessa biverkningar; ilska upprördhet humörsvängningar yrsel sömnlöshet ofrivilligt skakande illamående utmaning glömska Hudutslag stickningar äcklig diarré och äckligt illamående aggressivitet dessa är bara "några" biverkningar jag fått. funderar på att ringa och fråga om jag får/ kan byta. Fast denna är någorlunda bättre än förra. Så jenny och kerstin, mitt humör och resten av biverkningarna, kommer svänga as hell. Det är inte era fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0