inte allt slit skrivet

Denna vecka har jag börjat med min nya epilepsi medicin., ska ju trappa ner, eller vad det heter, från den gamla, så vet inte hur jag kommer känna mig framöver. Helt wierd antar jag. Alla biverkningar är samma som sist, fast värre. darrningar, ryckningar, skakar, dimsyn, glömmer saker, virrig, trött, arg, svamlar. kordinatonos problem, arm eller ben stannar i viss vinkel. Idiotfolk, störda vakter och poliser tror man är påverkad av allt. Jag blir så ledsen. Jag har en sjukdom som inte går att bota, pga måste jag äta medicin som alla tror jag knarkar. Dra åt helvete för er som ljuger, men ni som talade sanning, om det finns. Säg det.

Kommentarer
Postat av: Syster

<3

2014-09-09 @ 08:21:30
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0