ledsen. och byxproblem.

Jag har helt tappat aptiten, ännu mera sen efter dagens ledsama händelse :( blev rädd, besviken, arg och ledsen. när jag kom hem såg mitt ansikte ut som jag hade sminkat mig för halloween, var helt rödgråten och svart i ansiktet. Tänker inte gå/ åka tillbaka fören jag får en förklaring. Jag trodde mina byxor var uppknäppta och det var därför dom satt nästan helt nedanför rumpan, men dom har blivit förstora. Båda byxorna jag fick av SiS. Jag är glad, men som jimmy sa, så borde jag lägga på mig några kg, för att byxorna ska passa. jag får börja leta på barnavdelningen igen.
tror det är medicinen som gör det, kommer nog gå upp massa äckliga kg sen. (Hata!) tänkte skriva om att m och jag åt hembakad pizza i fredags, och visa bilder, men det tänker jag inte göra. blev sviken och ledsen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0