påhälsningar.

Igår hälsade jag und m på hos farmor&pappa, Elin och hos morfar&mormor. Sen blev det besök hos Lidl. Dom har ofta bra priser på goda fisk&skaldjur. sen gick vi över till kupolen och styrde upp mammas mobil, den har varit helt konstig länge. Jag blir alltid så trött på försäljare som hoppar på en och försöker sälja nått. Medan m fick hjälp, ny telefon, surfplatta och annat stuff, så kom andra killen fram till mig och frågade vad jag hade för telefon. Jag svarar som jag alltid brukar, en gammal, liten, enkel, som är 100 år gammal och jag vill inte ha någon ny. Typ i den stilen. Morfar&mormor;
Pappa&farmor och Elin;

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad fint ni har gjort hos dom! <3

2014-09-01 @ 07:56:59
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0