tårar

Var till FK, och styrde upp en sak. Dom håller på att renovera om typ hela stället, man fick knappt plats där inne. Jag ville diskutera en sak med Leif som tagit lång tid att få igenom, för mig. vi stod ute och pratade, och helt plötsligt säger han att jag ska få en ny handläggare. Jag brukar inte jätte ofta gråta inför andra personer. nu gjorde jag det, tårarna bara rann. Jag tyckte verkligen han var jättebra och han fattade verkligen vad jag pratade om och ville. nu måste jag än en gång träffa en ny människa, som jag måste berätta allt igen för. varje gång när jag lyckats få förtroende för någon, försvinner. Kommer nog hända samma sak på gylle. Kvinnan har mustach, bara det säger en hel del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0