w

Tror att jag har cyklat flera mil idag. Känns som så iaf. först från kvarnsveden, bort till södra backa. Och tillbaka. Sen från kvarnsveden och till norra backa, och tillbaka. Sen iväg igen och tillbaka. Fan, har börjat få jävla sjuka äckliga mardrömmar igen. Om jag skulle skriva om dom, skulle man bara tro att jag hittat på. Drömmarna är hälften riktiga, alltså sånt som hänt, och annat som är påväg atthända, eller kommer ske, eller bara "vanlig" dröm. Jag har drömt sann-drömmar förut. Skit samma. Appropå helt annat och inget viktigt, jag köpte ett nytt duschdrapperi, men det var för kort, så jag fick köpa ett nytt, igen, som passade, men inte lika snygg färg. Och jag har tvättat en massa. fick fina rosor av SiS igår. ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0