Det och osv.

Har inte skrivit på länge, på hundra år osv. Har inte velat, kunnat och "jätte mycket villa skriva", känna av., osv. sis und her robert har flyttat in i deras nya hus. Värsta fina. Fina, super fina rum, trädgård, bastu, ja allt!!!, värsta fina. Jag råkade cykla förbi när dom höll på att styra upp flytten, all städning, flytt osv, så jag hjälpte till lite. Kul, men jobbigt, värsta varma vädret, men kul att vara till hjälp, för en gångs skull.
I söndags blev mum und ich,och Roberts family osv. bjuden på inflyttnings fika. Jag skulle fan oxå villa bli kär och lycklig och glad och flytta ihop med någon. Någon gång. Kommer det hända??? Don't think so. Jag är bara glad för sis. Hon har fått sitt jobb, sin kille, sitt snygga hus. Vad har jag fått, eller/och lyckata med?, just ja!, inget. har inte ens lyckats styra klart deras kort och present. och appropå ingenting, Fan vad jag har plockat krusbär dessa veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0