nästan ett år.

Nästan ett år tog det, men nu har jag hämtat ut dom. Mina glasögon. Var nästan rädd att synen skulle ha hunnit blivit ännu sämre.
Har hela tiden skjutit upp att hämta ut dom och snart, och ja, ibland har slantarna gått till fel saker, men ibland och ofta orkar jag inte bry mig. Jag tänker mer på mina jävla jobbiga biverkningar som jag still har från äckel-borelian, från flera år sen. Ingen talade om för mig hur farligt det var/är/kunde bli., inte ens läkarna. Först när jag var halft förlamad av oro och medvetslöshet fick jag ett "oj, vi råkade missa några prover på dig, och du fick fel svar, dina världen ser inte alls bra ut, vi måste göra ett nytt ryggmärgsprov., bla. ". Jävla idioter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0