drömmen. Osv.

Nej, alltså usch, jag kan inte glömma, sluta tänka på, och må illa av drömmen jag hade. Fy Fan. Jag har läst, analyserat, kollat upp, eller vad man säger, osv., om man drömmer nått som känns wierd eller vill veta vad det "betyder", . Alltså inte bara nu, utan har tänkt på "sånna här grejer", ett tag. Jag brukade prata med morfar om detta, han visste en del, och jag bytte några ord med farmor oxå. Det var intressant och spännande att höra det dom sa, och extra spännande när jag sa att jag "känt av nått", i huset, och dom berättade liknande saker. Jävla helvete.!, jag är fortfarande otroligt rädd för levande ljus. Och all jävla julmat. Nej, jag tänker inte vara med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0