kalender.

Idag, eller ja, det blir väl igår, på myrorna, så fick jag fixa iordning deras "årliga"/alla myrornas butiker, i Sverige, julkalender, varje år så styrs det upp en "ny" kalender, ja som julkalendern, och radiokalendern osv., ja, så man kan öppna en lucka, på instagram, ja, världen är modern nu, iaf, så i varje "lucka", så finns det en liten snyggt uppsättning av prylar från butiken, som ställs ut i butiken det datumet, ex; "lucka ett, så är det en brödrost, med fat med rostat bröd, och juiceglas och juicekanna"., och så ser man det det, och så kan man få köpa nått liknade om man vill, alla butiker har ju samma grejer att ställa upp, eller vad man säger, men allt som ska finnas på bild, och dagen det, det får man ju leta runt i butiken om det finns, eller kommit in som gåvor, eller folk lämnat in, och om det inte finns, så får man ta nått liknande. Värsta dåligt jag beskrev allt, men kolla instagram.com, dom som , dvs, säkert alla förutom jag., tyckte det var värsta kul, hon jag jobbar med, eller hon son "är med mig och lär mig", sa att jag kunde "plocka ihop till fyra luckor", om jag ville och orkade, men jag tyckte det var värsta kul, så jag körde igenom hela kalender, jobbade övertid utan att tänka på det, men jag tyckte det var kul, och dom sa att jag var värsta bra och duktig. :), jag är super dålig på att ta emot bra komentar, jag får aldrig höra det, ., och jag blir rädd oxå. Har fått många, massa flera blåmärken, och får höra "mellan väggarna, och rösterna", att jag är störd, en äckel mager blåmärkt person, som inte fattar nått, och jag borde tänka på nella ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0