Konstigt.

Jag tycker det känns värsta konstigt att jobba., inte så konstigt igentligen., har inte haft nått "normalt" arbete på länge., har väl inte vant mig riktigt än., blir värsta trött av dom timmar jag är där, ett par ggr i veckan, blir så chockad när dom säger att jag gör allt värsta bra, och är duktig., var tusen år sedan jag fick beröm., och jag blir så glad när flera av "myrorna"., säger att jag är duktig och bra, och att dom tycker att jag är snäll, gullig, trevlig, osv. Var värsta kul idag, jag och hon som har hand om "skor och dam avdelningen" gjorde "om/flyttade runt dekor, skylt", osv, och jag fick vara med och styla, styra "klädarmar", vägg "fix", osv. Var värsta kul. Nått helt annat, har fått massa jobbiga prover jag måste ta., efter min dryga "läkar uppdatering besök", för min epilepsi, och doktorn ringde och frågade om jag tänkte ta livet av mig, ifa dom skulle skicka mig till säters sjukhus/mentalsjukhus, eller om jag inte tänkte det, att jag kunde lova att inte göra det. Nice system dom har, jävla idioter, tror dom kan fixa allt om dom lämnar problemen till säter, ett jävla gökbo är det. Blev tvingad dit en gång, vad hände?, jo, blev inlåst på ett rum, nerdrogad., sen trodde dom gjort sitt jobb, och skickade iväg mig hem, efter deras äckliga såkallade "överläkare", sagt till mig; " jaha., ok, jag ska bara ta en snus.", Jag orkar inte med inga förstående personer, alla läkare snackar skit, flera har hånat mig., klart, ett fetto som jag, är ju äcklig, fet, ful osv. Inte konstigt jag blir drogad, våldtagen, och sen få skulden. Och nej, jag tänker inte vara med och fira jul. Kan inte köpa några klappar, och så vill jag inte., jag har inte råd med nått, jag vill inte förstöra för dom andra. Och jag är trött på allt ljug hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0