strömavbrott. Igår.

Helt plötsligt så slocknade allt. Bara så där. Ibland händer det ju att nån propp går, för man har ex haft Micro, tekokare, och ugn på samtidigt. Men sånt kan man ju styra upp på några minuter. Nu var det becksvart och mörkt, i alla hus, omkring området i bullermyren där jag bor. Man såg hur folk gick runt med ficklampaor och tände ljus, i sina lägenheter. Tur kom det tillbaka rätt fort ca 1 Tim. Flera hade ringt om det, jag ringde fel nr., som vanligt., och sen hade jag världens hemskaste mardröm, två tom., dom flöt ihop, och drömde säkert massa skit, för massa dryga saker har hänt och ska hända. Fy Fan hemska, ihopblandade minnen från kyna, bra och dåliga, och helt plötsligt dyker ett av de värsta minnena/händelsena upp, . Allt har väll någon mening. Sen, får veta att jag tydligen ska jobba mera, än jag fått veta., vart lite sur/putt över det, hade velat veta innan. Nu fick jag värsta sliskiga kunden över mig, och ett gäng kom fram och tjafsade emot att dom behövde pengar, och tyckte det var stört att alla plagg var skänkta, "för välgörande ändamål", försökte jag förklara. Jag fattar inte riktigt varför, vissa "sånna", personer ska in och pruta, tjafsa om priset, dom har ingenting osv osv. Flera ggr., ser jag dom som prutar, tigger, bönar&ber, osv. Dom har dyrare väskor och jackor än jag någon gång aldrig tittat åt det dyra priset. Samma sak, med deras mobiler. Lika platt och inne och modern design som alla har., förutom jag, med min 3310., och jag har hemma gjorda grejer. Varför blir jag påhoppad av sliskon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0