blandat

Fan vad cancer är en riktig jävla ini helvetes skit sjukdom. Vad fan blev den uppfunnen för?!!! den bara förstör, var Jesus och gud arga och bestämde sig för att uppfinna äckel - sjukdomen, för att straffa oss, eftersom vi förstör hela jorden, med alla avgaser, kemikalier, kärnkraftverk, bomber, vapen, osv. Osv.
Fan vad jag är arg och ledsen just nu, och mitt "dagens ilandsproblem", är mina jävla utslag, och andra saker jag måste stå ut med, jag har säkert blivit allergisk mot mjölk / mejeriprodukter igen. Och Fan vad jag är fet o ch svullen, men jag får väl skylla mig själv. Det är ju bla. Mitt eget fel TT jag ser ut som jag gör. Nu nått helt annat!, kolla vad supersnygg min stora sis var på "det hon var med jobbet på, temat var rocktema". Hon fick låna kläder av mig, jag tycker hon ser helt sjukt super snygg Ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0