d

Ahh, shit och Fan osv. Jag är så otroligt mycket sjukt trött. Vet knappt vad det är för dag, känns som om det är helg. Men jag vet att det är tisdag. har så sjukt ont i huvudet,och jag har blåmärken på ryggen, mamma sa att jag såg misshandlad ut när hon fick se dom. Lika rätt åt mig. Jag är ju ett äckel, misslyckad person, mina så kallade vänner jag trodde jag hade, svek mig. När jag var som sjukast i b och e, jag är fortfarande Det, trodde jag att någon skulle ge ett livstecken åt mitt håll. Men nej. Och jag säger åter att jag inte tror på "gull-förlåt-så mycket" efterprat. imorse kom det folk från tunabyggen, för att kolla/fixa nått med toan. Jag hade sagt att dom kunde gå in fast jag inte var hemma, men ändå ringer dom och frågar samma sak igen., men gjorde inte så mycket mig nått, 5 snygga karlar i dörröppningen, som frågar om det är ok att dom fixar i badrummet. (Fattade inte riktigt varför dom var så många, men jag tror det var typ en tolk, några lärlingar, eller vad det heter, och en riktig. Typ. Kanske. Jag vet inte. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0