sen julklapps utdelning, osv ♡

Igår var jag und ninan hemma hos SiS, för lite julklapps byten, och trevligt sällskap. Ninan hade med sig goda kakor som hennes mum bakat, jenny fick årets snyggaste julkortsbestyren, och jag snyggaste memoryt, sko memory^^ Vi pratade gamla roliga minnen, jag skrattade så mkt att jag vaknade med träningsvärk i magen idag. Nina hade hittat små saker och brev vi gjort till våran gemensamma hamster, trixi, vi hade när vi var yngre, stackarn blev fraktades på pakethållaren, när han skulle "byta" matte, var tredje månad. Det är så himla roligt att träffa jen och ninan och prata om roliga, och wierda saker vi hade för oss som yngre, känns som om det bara hände för något årsedan. Jag mår alltid bra efter fått träffa sis och ninan samtidigt, och av någon anledning så händer alltid något oväntat när vi ska göra nått. Iaf Tack jen och ninan för en helmysig och roligt afton. bilderna är Jennys och ninans.
2015-01-02 @ 19:56:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Syster

<3 ❤️

2015-01-02 @ 21:04:53
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0