sjukhusbesök.

Igår följde jag med mamma till falun, hon skulle på besök, det skulle ta ett par timmar, så jag tog med min present jag fick av jimmy, att sysselsätta mig med, så igår var jag på mando konsert. (Kan man säga^^). tur att sis kunde köra oss dit, sen tog vi buss hem, som tur var kunde hon hämta oss i stan, tur var det, m var helt Slut efter sin "operation", och jag kände mig trött, hade sovit 4 timmar på två nätter, och hade samma känsla i kroppen, som jag har innan ett anfall. När Jag var påväg till toan när jag kommit hem, kände jag att "nu kommer jag att svimma", jag hann lägga mig ner, vaknade upp 10 timmar senare, med blåmärken på ryggen och en bula i bakhuvudet (oturligt nog just på mitt gamla "märke"/ mitt hack/hål från min hjärnblödning). Kanske var meningen, bara för jag passade på att förnya mitt recept för min epilepsi medicin. Gud är aldrig på min sida nu förtiden, har han aldrig varit, fresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0