taken3

Jag und jimmy var på bio igår, vi såg Taken3. Det var lite som en "födelsedagspresent-ses-umgås som vänner- ha trevligt osv. Kväll". Filmen var bra, fast jag brukar tycka att Först alltid är bäst, när det är "fortsättningar", och tvåor, treor, osv. Det blir så dåligt på nått sätt, fast nu när jag tänker efter så gillar jag fan inga efterspelare, äh, vafan, skit samma med allt., jag fick träffa jimmy, bara det gjorde min dag, så tack jimmy för du ville hänga på, på bio.
Appropå något helt annat, mitt huvud är helt sprängfyllt, alltså det gör ständigt jätteont. Och så hatar jag mina jävliga äckel sjukdomar, så in i helvetes jävla fucking jätte mycket, jag känner hur jag blir sämre, biverkningarna från en av medicinerna är helt jävliga. Fan vad jag hatar mkt just nu, jag förstör ju bara. Jag har fått fler blåmärken , jag är ständigt trött, och en av dom jävligaste biverkningarna är att jag blir lätt arg och irriterad, kanske inte låter illa, men om man blir arg för minsta grej, så är det ett helvete, jag blir arg för inget, och folkm tror dom gjort något fel, men dom inte gjort nått. Som vanligt, allt är mitt fel. Jag lyckas med inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0