Batman.

Idag var det gymnastik uppvisning. Sis var med, så ich, mum und robert var och tittade. ÅH, vad massa härliga gymnastik minnen välde över mig. Alla tävlingar jag varit på, alla gånger när jag klarade en ny övning, känslan i magen att känna att jag lyckats med nått. Jag var nästan jämnt "mellan reserven", dvs. Jag kunde få vara med och tävla i båda "åldersgrupperna", så jag fick lära mig alla övningar ifall någon blev sjuk, eller skadade sig, ibland hände det att jag fick lära mig en ny övning, träna in en ny plats i friståendet bara nån timme innan tävlingen. Hursomhelst, jag saknar gymnastiken mycket! Men min skada i foten och sträckningen/bristningen i mitt vänstra lår och min äckel, skit, jävla sjukdom, satte stopp för allt. Har fortfarande ont. Skit samma, sis var bra♡ .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0