drygt väder.

Vilket jävla skitväder det är idag, snöblandat regn, som faller från både höger och vänster, och uppifrån, känns som om det tom "faller" nerifrån oxå. Iaf när jag cyklade till stan, för att hämta mitt pass. Det är mkt som förändrats sen jag sist gjorde pass, fast det läggs väl till nya "grejer" varje år, antagligen för att försvåra möjligheten att förfalska. Skit samma, jag gick in på lindex, för kolla om det fanns fingervantar, nej. Men jag hittade på en topp, wweey :D så nu har jag en hel att använda, sen såg jag en tröja jag bara inte kunde låta bli att köpa. Igentligen har jag inte råd, jag får ont i magen varje gång jag köper nått.

Kommentarer
Postat av: Elin Gåhlin

Ja vädret är verkligen tråkigt! Men snygga kläder iaf!:)

2015-03-20 @ 16:38:41
URL: http://elingahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0