God natt/morgon.

Har varit vaken sen 7 igår morse. Har inte kunnat sova, mina äckel mediciner (men livsviktiga), håller mig vaken. Bla. Jag har börjat få blåmärken igen, och jobbsökningen sket sig, pga., min jävliga epilepsi. Jag är så otroligt mycket trött och ledsen på att folk säger att jag inte "försöker/bryr mig/orkar" osv. Söka jobb, eller plugg vet inte hur många skolor jag kollat upp och ställen, eller vad man säger, som jag vill jobba på/med, vara aktiv på., men blir nekad, "ej svarad", osv. Fattar inte varför jag blev född. Jag lyckas med inget, men vafan, en misslyckad tös, som blev skadad sen liten, gillar ju ingen. Min mormor hade som favorit sysselsättning, att "reta", mig som liten, morfar sa alltid till henne att sluta, men hon bara fortsatte och skrattade och sa "det är så kul att se när hon blir arg.". Jag grät och hon tyckte det var kul. Jag har minnena kvar i huvudet, och vet och minns oxå att hon sa att jen var smal och fin, men inte jag. Allt detta är en massa blandning av olika saker osv, ja, jag vet inte varför detta kom upp igentligen. Men, jag känner bara att jag måste ha någon bredvid mig, j hade jag aldrig. Hon kallade mig äckel, hora och fitta och önskade mig död, när jag blev sjuk. M sa inget, jag blev ensam att klara branden, våldtäkten och sjukdomen ensam. Jag vill inte träffa er två nu på ett tag. Lev era jävla bra liv J, och K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0