nu gör det ont.

Först trodd jag bara att huden var torr, så smörjde halsen extra mkt, men det blev inte bättre, trodde att det kanske var någon biverkning från en av alla mediciner jag tvunget måste ta, men nej, sen tänkte jag kanske det var nickelallergi, men halsbanden jag använder är nickelfria. Min hals , alltså "halshuden", kliar ständigt, det bränns nästan, nu har det börjat klia osv, över axlarna oxå, min hals ser ur som en övermogen, sönder kokt, svullen, sönderriven, mörkröd tomat. Har frågat en sjuksköterska, hon sa, kontakta din VC, samma sa dom på apoteket och läkarhuset. Får inget svar, men nu jävlar ska jag, åter igen ringa VC, och denna gång tänker jag inte ge mig, jag måste få veta vad det är. För nu gör det ständigt ont. Lök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0