strössel.

För någon dag sen tänkte jag försöka hitta på ett par jeans på GT, fick ett par av SiS, men ville byta, tror det var hundra år sedan, känns det som, jag köpte nått nytt. Efter tio min på kupolen fick jag nog. Jag gillar inte massa folksamlingar, skrikande ungar, dryga fjortisar, och skrikande mammor efter sina dryga ungar. Om jag ska "gå på shoppingtur" på kupolen, måste jag vara minst en dag förberedd. Det blev inga jeans denna gång, men en vända och hämta äckel medicin på apoteket var jag tvungen till, en hade dom inte, så fick beställa den, så den blev hämtad idag, stört att dom inte har en livsviktig medicin, skit samma. men, jag hittade faktiskt en tröja, som såg "strössel- mönstrad" ut, och hårspray. kommer dröja x antal år innan jag skaffar ny garderob. Jag ser fet ut i allt. Och äckligt ful. jag sitter nu och syr ihop min topp, för hundrade gången ,som jag haft sen nian. Gillar inte mina skavande BH-ar, dom är fina och snygga, men jag nöjer mig med epilepsianfall blåmärken. Jävla skit allt. Fan.
strössel.

Kommentarer
Postat av: Syster

Jättefin tröja! <3

2015-03-20 @ 16:19:22
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0