bjy.

Fan vad jag är så jävla mycket jättetrött på allt. Jag klarar inget. Det är ju värsta kallt ute nu. Tycker iaf jag., längtar inte till vintern. Jag var hos m tidigare idag,, jag frös så in i helvetes jävla mycket, jag klädde på mig dubbla byxor och tröjor osv. M sa att, "inte konstigt du fryser, så mager och tunn du blivit"., jag håller inte med, jag ser mig som ett fetto., ful och oduglig. Jag klarar ju inget. Byxorna jag har, har blivit förstora. Och m säger att jag är för "tunn"., Fan jag har fortfarande mardrömmar från branden., och min "borelia-sjukdoms-tid". Är så jävla mycket sjukt trött, och förnedrad att jag inte fick veta att jag var dödligt sjuk. Läkarna hoppades säkert att jag skulle dö. Fy Fan för mycket just nu. Jag är väldigt irriterad på en person, eller ja två, men mest på ena., jag lärde känna dom "via" konserter jag vart på med mando diao och sugarplumfairy., en har gift sig och skaffat två ungar, den andra en, hittills. Den som skaffat två ungar, hennes mamma berättade för min, att jag hade hjälpt henne att få vänner, eller nått sånt. Att hon vågat mer, "lyst upp", eller nått sånt. Strunt samma, byta ämne, måste fixa cykeln, och det verkar vara någon liga ute på stan, blge centrum, osv, som håller på att sno väskor, massa väskryckningar, tidningarna skriver typ att det är en "liga med ungdomar mellan 13-15 år, afrikanskt/utomlands utseende". Ja, nått sånt. Ska man behöva larma cykeln oxå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0