halloween kort. Osv.

Jag måste nog va en av dom få som fort. Skriver påsk, jul, födelsedags, namnsdagas, halloween kort, osv. Grattis, kul med nytt hus, osv, osv. Men jag tycker alltid det är trevligare och roligare att få brev/kort, än ett sms. Då kan man lika gärna strunta i det. Minns när vi var små, och man kunde finna brevvänner i ex, kamratposten, bamse tidningar, Kalle anka, osv. Jag läste alltid alla som skrivit, och jag skrev till alla dom som skrivit "jag lovar att svara på alla brev jag får", jag fick inte ett enda svar någonsin. Jag skrev ibland till dom som sis skrivit till och fått svar, men jag fick aldrig ett enda. Sis fick jämnt en massa. Det var bara att hålla minen, och sen gå till skolan, och bli retad för jag inte kunde säga R, när jag äntligen lärt mig det, trodde jag jag skulle få brevvänner, löjligt,., men Monika, våran lågstadielärare tvingade mig att gå längst fram i klassrummet, och tvingade mig säga alla ord som hade R "i sig", som mina så "trevliga kamrater", sa, och skrattade åt mig när det blev fel. Men Fan skit ungar, jag har spelat i en pjäs, som spelats i flera olika länder, och städer, och jag fick spela med lo kauppi. Det kommer jag aldrig glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0