skor osv.

Alla plantor jag hade på balkongen har helt vissnat och dött, så nu har jag försökt styra upp så det ser någorlunda bra ut på balkongen. Och sen får jag cykla bort med alla krukor, jord osv. Till m., det får bli i omgångar. dom är tunga och stora. Efter det dammade jag av alla mina skor, tog värsta långa tiden, inte så konstigt kanske, den är typ 50 par, dom som jag har framme., men samanlagt har jag över 100. Är värsta trött hela tiden, och jag har börjat blöda näsblod igen, helt plötsligt "kommer" det bara. Jag sa det till läkaren jag träffade igår, han svarade med att vissa har lätt för det, men jag minns att pappa blödde ofta ibland, och helt plötsligt, och han dog i cancer. Men läkarn sa att jag inte skulle tänka på det. Dåliga svar, och dumma., men han är snäll, och jag har förtroende för han., vilket jag inte har för många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0