vit kanin/röd kanin

Det vart typ en slump. Jag råkade få en tidning, i mitt postfack., och så såg jag att lo kauppi skulle spela en roll, i en pjäs, som riksteatern turnerar runt med, olika skådespelare varje gång, och den skådespelare som är på scenen då, har inte fått läsa manuset., och jag gillar lo kauppi mkt, jag har träffat henne förut, och sett andra pjäser, och filmer med henne, och när hon släppte sin bok, för ett antal år sedan, var jag där. Hursomhelst, jag tyckte att allt var jättebra, och kul, och jag spelade med i pjäsen :D :D jag tyckte det var kul att hon kände igen mig. Och jag är glad, så himla, jätteglad, att jag fick träffa henne igen. Jag tyckte det var så kul, det var ju mkt improvisation, så det var bara att "köra" på., jag visste ju inte vad jag skulle säga, inte Lo heller. Nej men va Fan, det var skitroligt, jag är glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0