plantering. och svamp.

I helgen var jag, SiS und m och planterade höst fint hos Pappa&farmor och hos morfar&mormor och hälsade på hos Elin oxå, sen åkte vi för att leta svamp, jag hittade bara giftiga, sis fann några kantareller. Men vi åkte hem efter en stund, det var kallt och ingen svamp, men innan tog vi en sväng förbi gamla kyrkogården i säter, alltså den gamla där det ligger patienter begravda, som suttit på Säters mentalsjukhus, för längesen, bakåt i tiden, konstigt nog så hittade vi många, flera kantareller, än vad som var i skogen. Jag ville inte plocka "grav" svamp, men sis tog dom. Jag har så fruktansvärt mycket ont i huvudet hela tiden. Inget hjälper. Och nu har jag börjat få ont i öronen och halsen, hoppas att jag inte är påväg att bli sjuk., nu när jag ska börja min praktik i veckorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0