the 3 bitches from äventyret

Jenny Hanna Nina. (Katinka, Sara och Morris). I söndags träffades SiS, jag und ninan. Hemma hos SiS och robert. Ninan fyllde jämnt i måndags och hon hade vägarna förbi våra vackra dala skogar och hembygd, så vi bestämde oss för ett litet kalas. Det var värsta mysigt och trevligt och roligt och kul.!! :) Det var så roligt att få skratta massa, prata gamla minnen och bara umgås och få träffa jenny och Nina. Bara vi tre. Jag kände att Jag blev värsta glad och jag glömde bort allt helvetes skit jag tänker på hela tiden. Ninan hade köpt tårta och sis bjöd på kaffe och kakor,. Jag nöjde mig med kaffe. Vi hade styrt upp lite presents und bloms till ninan oxå. husesyn och promenad blev det oxå,
och mitt "nya jobb" ^^, hittade jag slängt i ett diket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0