zc

Fan, jävla stört, och drygt och jobbigt. Hade hoppats och trott att jag skulle fått lagt mig och somnat, (för eftersom mina jävla sjukdomar kräver minst 8 timmar sömn, "annars kommer anfallen och kramperna", osv, osv., men nu sitter jag här, slagen, efter ett fall. Massa brandbilar var mitt emot och blåljus osv mitt emot, fick massa flaschbachs till branden., (när jag var i huset, det hördes ljud, rök och eld kom, det brann, jag stod på taket och skrekefter hjälp och grannarna bara stod och glodde, och hindrade räddningsarbetet förresten oxå,,,!!!) Skit samma igen., jag får bara skit. Igen, ingen bryr sig, jag är ett jävla äckel, fetto, och misslyckad fetto-hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0