Konstigt.

Vaknade imorse med, rent ut sagt, JÄVLIGA smärtor, höger sida. När jag lyckata resa mig, och tar mig ut till badrummet, så ser jag i spegeln, min höger sida är blåslagen. Vet inte hur detta hänt. Jag måste ha fått ett äckel-epilepsi-anfall., jag vaknade upp som efter ett anfall. Har fort. Ont, och ser ju att blåmärken blir större, och mitt huvud jävlas as hell. Jag som varje dag försöker undvika alla ställen, places, shopping osv., där jag säkert skulle få ett anfall. Jag är så trött och less på att bli utskrattad på bussen, och när jag måste ställa samma frågor igen, jag hör hur folk viskar, pekar, och tror dom vet. Och flera ggr. Kommer dom i butiken jag är i, om jag behöver hjälp, eller snott nått. Jag vill inte gå nån stans. Alla drömmer mig. Jag har ingen. Igentligen skulle jag ju inte vara här nu. Tre månader förtidigt. vet inte vad jag ska göra. Har skit ont överallt.,. Det blir som vanligt. J sis ♥, och hennes 2 ♥♥, klarar allt. Men inte jag. Då blir mo nöjd iaf jenny., hon hoppades ju på dig, du räknades. Jag råkade bara komma. Ingen trodde jag skulle klara mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0