värk.

Jag har så fruktansvärt mycket ont i huvudet. Ständigt. Var värsta jobbigt på myrorna idag. Massa skrikande ungar, på massa olika språk, och föräldrarna gnällde på ungarna minst lika högt, att dom skulle vara tysta. Sen blev jag så irriterad på två killar, typ i min ålder, en stod och provade kläder, han typ stod helt öppet och "strippade", med tight shorts, alldeles där jag stod och jobbade, och kompisen bara "lite tight kanske"., va Fan ska man ha shorts mitt i vintern, tänkte jag. Såg hur dom kollade på mig, och "sökte" min uppmärksamhet. Dom lyckades inte. Helt annat, fick värsta berömmen av flera, att jag var så snabb och duktig. Men jag känner mig rätt ensam, och är otroligt trött hela tiden, men tydligen sköter jag mig mkt bra. Har svårt att ta emot komplimanger. Värsta regnigt och halt att cykla när jag slutat, tog typ en timme., kör hellre för sakta än för fort., men vad spelar roll., lika bra jag blir påkörd och död, ingen bryr sig ändå. Skit samma. Lift is a bitch, and then you die. Wohoo!!! Nu ska jag försöka sova., har varit vaken sen halv åtta Igårkväll. Över und out./ H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0