möte med Erica.

Var så trött på lördagen på MY, var helt sjuk och febrig, visste jag inte skulle orka vara där hela tiden, men ville hellre vara där än "hemma". jag stod och höll på med kläder vid ingången, så säg jag ett leende på en person vid entrén, som jag kände igen. Erika ! :) Hon kom ihåg att jag sagt jag jobbade på MY (då när vi möttes snabbt, för flera veckor sen ). hon gick visst förbi för att kolla om jag var där :) vi sågs senare på kvällen och hade jätte kul och mysigt o trevligt!!! <3 pratade massa minnen o roliga stunder, dock också massa hemska grejer, men det måste också tas upp, gråt och skratt. Detta hände ju innan jag åkte från my, och efter jag gick ut från PL, var Erika där o väntade på mig. så ja, jag vet inte om jag är dum i huvudet på riktigt eller inte, men jag gick till MY, fast jag var sjuk, visste jag inte skulle orka, sen fick jag komma in på PL, glömde då bort all feber, sen efter satt ju "spelnings yran" kvar i kroppen, så var ju så glad att träffa Erika efter. sen så ja, slocknade jag ju helt och som sagt vaknade upp ännu sämre än innan, men som sagt (igen) ; DET VAR DET FANIMEJ VÄRT!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0