MY.

Det är så kul att vara på MY!!!! jag verkligen älskar det! <3<3 har "råkat" gått dit iaf, fast jag skulle varit ledig i två veckor, men är hellre där än i lägenheten. Fick värsta himla konstiga o braiga känslan i hela kroppen i tisdags på MY. hade jätte mkt kläder att ta reda på, och hänga ut nytt osv, och folk köade till provrummen osv. sen ser jag en person som kommer in och kollar runt o provar kläder, kollar runt, provar kläder, osv. ganska länge, jag ser först bara ryggen av personen, men det är någonting igenkännande, sen när han vänder sig om så känner jag igen honom ännu mera, men kan inte lägga fingret på vem det är, sen efter ett tag så hejar han o börjar prata lite kort, då slår det mig vem det är!, blev värsta glad av att träffa honom, underligt nog, det var flera år sedan jag såg honom, och ja, vad ska jag säga, så otroligt snygg!!, as Always!! ^^ fattade inte riktigt varför jag fick en sån wierd känsla, men sen kom jag på att det kan ju berott på att jag, bara för några dagar innan, satt o kollade på gamla kort och läste gamla minnen från "förr", och då var ju han med, och många andra jag inte sett/ träffat på länge. strunt samma, men det var kul att han hejade, pratade en stund osv. jag var även smakråd till honom för några av kläderna han prova :) hursomhelst, han var iaf en väldigt trevlig o snäll vän! vore kul om han kom förbi på MY igen någon gång, då tänker jag fråga om vi kan ta en kaffe någon gång., nu tänker väl folk "men hallå, darin, han är ju sambo/gift sen länge" osv osv. men vafan kan inte folk fatta att man kan väl ta en fika även fast man är gift/sambo/gay/skild/lesbisk/sjuk/dum i huvudet/trött/glad/bisexuell eller vad som helst. I don`t care. över o ut.// HH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0