blandannat.

tänkte suttit kvar o läst ut boken jag nyss lånat på biblioteket, men tror jag fortsätter klar i lägenheten, nyss var två vakter här o hämtade en väldigt, jättemkt, berusad person härifrån., när jag kom upp hit så trodde jag han inte hade "alla fötterna i kanoten", han svamlade osammanhängande o man hörde inte vad han sa, men det visade sig att han var så berusad att han inte kunde prata ordentligt, gå själv, osv, o han satt o drack sprit ur en vattenflaska, han började skrika högt, o skrek bla hora åt en som jobbade, o inte hade tid att hjälpa honom, "men jag har nyss kommit ut från fyllecellen hos polisen", ; "men då vill du väll inte tillbaka dit igen?", svarade vakterna. typ., å så fortsatte det ett tag, tills dom fick med honom ut. vet inte hur det gick för honom, vill nog inte veta heller, men bra att jag inte hamnade mitt i smeten som jag oftast har en olycklig förmåga att göra, jag blir inblandad fast jag inte haft ett skit med nått av allt som händer/hänt att göra., eller ens vet vad som hänt/händer. strunt samma, jag har inte gjort nått.
tack ma und sis för fina presenter o blommor på födelsedagen förra veckan!!! <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0