Äntligen konsert!!

Är påväg hem från Sthlm med sis och mamma, efter en helt underbar, jävla fantastisk julkonsert med Gustaf och Viktor Norén !! Helt sjukt bra det var!!! Så underbart med konsert och levande musik igen!! ❤️ Vi satt långt bak, men sjuk bra sikt och jag såg allt och njöt o älskade varendaste sekund av kvällen, dom är ju bara så bra, samtidigt som denna bra afton varade, tänkte jag på alla konserter jag sett med dom, land o rike runt, när dom spelar i Mando och sugarplum, så jävla bra, men så annorlunda. Jag har inte ätit på två dagar nu, va fan,musik kan man leva på istället för mat,ett tag iaf. Men så sjukt bra spelning, och som pricken över iet, kom Peter Jöback in på scenen och sjöng med i vic och gus version av ”guldet blev till sand”. Tack som fan för ikväll!! Tack sis och ma för presenten ❤️ Och tack Gus och Vic för så jättebra, helt jävla underbar musik ni spelar och skapar!!! ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0