Konsert ❤️

Spelningen i Insjön igår kväll, med Calle och Stiko Per Larsson var så bra!!, helt enkelt jättemycket jätte bra! Otroligt bra julklapp jag fick! ❤️ tack SIS und mum!!
Jag var ju mest glad och tacksam för att få se Calle, och träffa honom ❤️ först på, ja vad sa han att det var, nästan tio år, helt galet!, ”hade tänkt fråga dig ett par gånger Hanna, om du hade nån önskelåt du ville höra,” Värsta snällt och fint, gulligt sagt 🙂 blev sjukt glad bara av att han tänkte det., ”men visste inte om jag skulle minnas hela texter, det är ju några år sedan sugarplum Fairy tiden., och det är ju lite svårt med alla tunga minnen”. Det förstår jag helt, men ändå så glad och lite rörd att han sa det😊 Jag hade sagt far away from man, om låten jag skulle fått önska., han speladenisf anger from Owls-skivan ❤️ Kunde nog inte bli ett bättre avslut på året., Åh jag är fort på moln!, jag blir alltid så glad o lycklig av att träffa Calle, han är alltid så snäll mot mig, och förstående, som efter pappas död i cancer, och husbranden,åh detta kommer jag leva på ett bra tag! ❤️❤️
❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0