att öppna en dörr...

Tänk vad så lite kan betyda så mycket för vissa. Jag var in på Lidl efter myrorna igår, så såg jag en kvinna som satt i rullstol, hon försökte, med ryggen av stolen att öppna en dörr till en av kyldiskarna, kärevärld vad hon kämpade, jag såg verkligen hur frustrerande hon tyckte det var, och alla som bara gick förbi, Jag stegade fram, gjorde plats både för mig och henne (avstånds-tänkande pga Cv-19) öppnade dörren och frågade sen om det var nått mer hon behövde, för hon nådde ju omöjligt upp i hyllan, kvinnan sa med gråt och tacksamhet på rösten; ” nej, inget mer, men TACK så jättemycket för hjälpen!!! Detta betydde OTROLIGT mycket för mig!!!!! kanske en liten sak för dig, men för mig, betydde det JÄTTEMYCKET!! TACK 🙏 ” Jag gick därifrån med ett leenden på läpparna och en bra känsla i magen 🙂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0