đŸ€ŹđŸ€ŹđŸ€Ź

JĂ€vla skitungar!!!!! 😡😡😡 UpptĂ€ckte i mĂ„ndags att min cykel var förstörd. Igen. Punktering pĂ„ bĂ„da hjulen. Igen. Och att nĂ„got Ă€r fel med styrningen, typ navet pĂ„ fram-hjulet, om inte det fixas snart ramlar cykeln ihop. JĂ€vla helvetes jĂ€vla skit!!!! đŸ€ŹđŸ€ŹđŸ€Ź Fakturan blev skit dyr, har knappt rĂ„d med saker som det Ă€r nu, Vill ju kunna lĂ€gga pengar pĂ„ roliga saker, och inte sĂ„nna hĂ€r trĂ„kigheter., men denna gĂ„ng, var nog gud pĂ„ vĂ„ran sida, min och mammas alltsĂ„, men min just nu, mamma hjĂ€lpte mig att betala!! đŸ„”. Tack mamma du Ă€ger just nu!!! ❀❀❀❀❀❀❀❀ Men fan för idioterna som förstör!!! đŸ€ŹđŸ€ŹđŸ€ŹđŸ€Ź

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0