Bara för att.

Dom blir nostalgiska, jag blir det oxå. Alla minnen, alla konserter, spelningar, turnéer, resor, osv Alla underbara, roliga, fantastiska, spännande, jättebra, jätte underbara, bra konserter/spelningar/gig osv osv, alla resor, alla jag träffat, alla, ja, allt allt allt!!!!!, jag minns, allt bra allt tråkigt, dåligt, hemskt, roligt, fantastiskt, underbart osv Alla underbara härliga jättebra spelningar, åh jävlar vad minnena dyker upp!!! ❤️❤️ Fan vad dom betytt mycket för mig, gjort mkt bra för mig, Kan komma på så mycket dom gjort!!! ❤️ Underbara, jätte jävla bra gig jag sett och varit på, Alla dessa städer, platser, resor med tåg osv osv Kan komma på så mycket ❤️❤️ Både hett, bra,dåligt,snusk,sex,drugs and rock and roll, och mer därtill. Allvarligt, fan vad jag älskar musiken dom gjort och gör, Dom må vara det som är idag, Men för mig kommer dom alltid vara SugarPlum Fairy och Mando Diao. Hela, halva, saknade, splittrade. Dom var/är DET! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0