Imagine

Igår kväll vid 22 tiden, skulle jag titta på dokumentären om mordet på Lennon och hans mördare, jag började titta, sen efter ca 10 min gick jag för att borsta tänderna, Sen minns jag inget..... Jag vaknade upp på badrumsmattan, låg där i en blöt hög av svett, tårar, panikångestattack,skakningar och jävlig huvudvärk.🥵🥵 Hade legat där nästan 50 min, jag hatar 😡😡😡 när detta händer!!!! Nu var det längesedan jag fick en panikångestattack, fan för dom!!! Jag blir så jävla matt, trött och orkeslös, så jag kunde inget annat än släpa mig till sängen och stupa i den, Ironiskt nog var jag mest förbannad över att missat dokumentären, låten ”Imagine” ringde i huvudet på mig hela tiden. Ironiskt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0