J***a snorungar!

Fan för ungjävlarna här!!!! Jag skulle ut till cykeln, så står det ett litet gäng småkillar utanför porten, en av dem får tydligen inte gå ut och leka med dom andra för sin mamma., dom andra börjar reta honom för det, och plötsligt så börjar dom slåss, flera mot en!, jag blir sjukt förbannad och arg!!! Jag säger bestämt åt dom att slut, ena bara ”dom fejkar, dom fejkar”, Jag är inte dum i huvudet, flera mot en, som dessutom är yngre är fanemej inte fejk!! 😡 Jag verkligen vrålar till mobbarna att sluta, dom är elaka, dom ska inte ens vara i detta område, dom bor inte här, jag säger dom är fega som ger sig på en, ”ja, men han började ”, ”ja då ska inte ni fortsätta, ni är dom fega!!! Och dom som gör fel” skriker jag , Mobbarna går skrattandes därifrån efter att lila killen tog sig lös och sprang gråtandes iväg. Jävla f***tiga ungar!! Innan dom gick försökte dom käfta mot mig, drev med min röst osv. Ungjävlar., Jag blir så ARG över sånt här!!!! Barn är VÄRST idiotiska, om inte föräldrarna kommer före, som inte bryr sig. Bara för detta, så skulle det inte förvåna mig om nån av äckelungarna för nått nytt skit/jävelskap på min cykel. Jag HATAR mobbare och alla andra fega jävlar som räknas till samma kategori, dels för hemska minnen från förr och oxå nutid, Oxå för det är så FEGT och JÄVLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0