Försöka.

Igår tittade jag på : hela Sverige skramlar för Ukraina., jag jag både skrattade, grät, dansade till när Hives spelade, svor åt Putin, pratade med mig själv som jag var två, och hyllade talen han med glasögonen höll (är jag dum i huvudet som inte vet vem han är?) Det som jag tyckte var allra bäst/klokast var att man kunde/kan skänka valfri summa, så allt från en krona och uppåt gick., då kunde ju verkligen alla bidra med något. Iallafall alla som har Swish och mer än en krona på kontot. Så jag bidrog mer än en gång!! Summan tänker jag inte avslöja, men jag har iaf gjort det jag kan, vad min superminimala inkomst i nuläget tillåter. Så ja man kan inte ensam göra allt, men alla kan göra något!!! Apropå dans, så skakade jag rumpa oxå när Ola och Peter sjöng 🥳 kom då tänka från alla gånger jag träffat Ola, turnén med sugarplum och ark i Tyskland jag åkte med på, och alla andra fantastiskt bra konserter jag varit på, OCH när jag, minns inte vilken festival det var, stod och hade en diskussion/ett samtal med Pelle i Hives utanför backstage området., minns inte vad vi pratade om, men intressant måste det varit, för det slutade med goaste kramarna och han skrev på min skinnjacka 🙏 Hittar jag på den så ska jag lägga upp en skrytbild här, och kanske avslöjar lite kiss and tell 🤩😉 Över und out//HH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0