Stuff

Nu har påsken passerat, jag har nästan inte ens tänkt att den varit, jag har träffat mamma under hela påskhelgen faktiskt. Inget tvång , inget ska göra det eller det, inga planer, vi har bara styrt upp och setts när vi känt och när vi inte jobbat (jag påskafton) vilket jag trivdes mkt med, dukade upp snyggt bord och fick mycket kredd för allt fint jag gör 🤩 jag har inte riktigt fattat att jag faktiskt är bra på det jag gör. På riktigt.
Konserten med Calle var SÅ bra! Jag längtar till nästa gång, snälla någon som läser, jag jag få en tidig present till hans spelning på äteriet(heter det så?..) i hantverkskunnande i juni, eller om det var juli, hade ju tänk jag skulle styra biljett , men nu kom ju helvetes-tandläkaren o åt upp nästan allt av det lilla jag hade kvar efter alla räkningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0